måndag 9 januari 2012

Jag vill....(utan inbördes ordning)

* kunna åka tåg, buss, spårvagn, bil på motorväg, flyga
* kunna äta på resturang, kunna äta i bilen, fika på café
* kunna gå på bio, teater, konserter
* kunna resa utomlands
* kunna ta körkort
* kunna shoppa i köpcentrum, åka till Ullared
* kunna börja sjunga i kör
* kunna bo själv i min lägenhet
* kunna åka tåg till moster i Hudiksvall
* kunna åka tåg till bror och svägerska i Värmland
* kunna gå på fester, krogen
* kunna gå på olika scrapbookingkurser
* kunna gå långa promenader
* kunna stå i köer utan att ångesten kryper sig på
* kunna dejta
* kunna börja arbeta

Ja, detta är bara några utav sakerna jag skulle vilja kunna göra! Listan kan bli ännu längre tyvärr!

Jag hatar dig agorafobi!


1 kommentar:

  1. Ville bara skriva nått för att jag känner igen det och sällan jag läser om någon med likande svårigheter. Hoppas att det blir bättre för dig snart och du kan göra det du vill!!

    SvaraRadera